FAQ – Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το Sfyri.gr;

Είναι μια νέα πλατφόρμα που έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που μέχρι τώρα καταναλώνατε Υπηρεσίες και Προϊόντα. Με άλλα λόγια είναι ένας νέος και ενδιαφέρον τρόπος για να ανακαλύπτετε, να αγοράζετε και να απολαμβάνετε τις καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα της πόλη μας, ενώ ταυτόχρονα εξοικονομείτε χρήματα. Καθημερινά, αναζητούμε προϊόντα και υπηρεσίες με  κάτι το διαφορετικό, κάτι μοναδικό και διασκεδαστικό αλλά και ταυτόχρονα στις πιο ασυναγώνιστες τιμές!

 

Πώς λειτουργεί;

Είναι πολύ απλό και αποτελείται από  4 βήματα:

  • Εγγραφείτε δωρεάν
  • Αγοράστε το προϊόν ή την υπηρεσία της αρεσκείας σας
  • Απολαύστε
  • Αξιολογήστε

 

Αγόρασα την προσφορά τώρα τι κάνω;

  • Διαβάζετε προσεκτικά τους όρους της προσφοράς που αναγράφονται στο site και πάνω στο κουπόνι. Αμέσως μετά επικοινωνείτε με την επιχείρηση για να κανονίσετε τις λεπτομέρειες της εξαργύρωσης και είστε έτοιμοι να απολαύσετε την αγορά σας.

 

Τι άλλο πρέπει να έχω μαζί μου για να εξαργυρώσω το κουπόνι;

Εφόσον λάβετε μέσω email τις οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού σας, πρέπει να το εκτυπώσετε, να το έχετε μαζί σας την ημέρα που θα το εξαργυρώσετε και να το δώσετε στον υπάλληλο που θα σας εξυπηρετήσει. Απαραίτητο κατά την εξαργύρωση είναι να έχετε μαζί σας και την Ταυτότητα ή το Διαβατήριό σας, ώστε να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να ενημερώσετε το κατάστημα προτού πάτε για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις.

Μπορώ να πραγματοποιήσω αγορά προσφοράς με κατάθεση στην τράπεζα;

Φυσικά!

Μπορείτε να κάνετε άμεσα την αγορά-κράτηση για την προσφορά που σας ενδιαφέρει και έχετε περιθώριο 2 ημέρες από την επομένη της κράτησής σας να ολοκληρώσετε την κατάθεση ώστε να λάβετε στο email σας το κουπόνι αγοράς με τον προσωπικό σας κωδικό εξαργύρωσης. Ως αιτιολογία κατάθεσης συμπληρώνετε το ID της παραγγελίας σας,το email και το ονομ/νυμό σας(με λατινικούς χαρακτήρες)

Οι Συνεργαζόμενες τράπεζες είναι η Alpha Bank και η Emporiki.

 

Μπορώ να κάνω κατάθεση μέσω EBanking;

Εννοείται!

Χρησιμοποιώντας τoν κωδικό IBAN που εμφανίζεται στην καρτέλα «To καλάθι μου» της σελίδας του λογαριασμού σας, μπορείτε άμεσα να μεταφέρετε το ποσό που αντιστοιχεί στην προσφορά που επιθυμείτε να αγοράσετε από τον λογαριασμό σας στην Alpha – Emporiki bank.

Για να λάβετε άμεσα το κουπόνι εξαργύρωσης της προσφοράς που έχετε επιλέξει να αγοράσετε στο email σας, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε την αγορά μεταξύ 10:00πμ εώς 18:00μμ.

Σε διαφορετική περίπτωση η δυνατότητα εξαργύρωσης θα είναι εφικτή από την επόμενη ημέρα όπου και θα σας σταλεί το αντίστοιχο email στον λογαριασμό σας.

Ως αιτιολογία κατάθεσης συμπληρώνετε το ID της παραγγελίας σας, το email σας και το ονομ/νυμό σας.

 

Αν δεν έχω την δυνατότητα να εκτυπώσω το κουπόνι μου;

Δεν έχετε πρόβλημα αρκεί όταν θα πάτε να το εξαργυρώσετε, δώσετε στον υπάλληλο της επιχείρησης που θα σας εξυπηρετήσει τον κωδικό και το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται πάνω σε αυτό. Στο κουπόνι υπάρχουν κι άλλες χρήσιμες πληροφορίες, ωστόσο δεν είναι απαραίτητες για να το εξαργυρώσετε.Πολύ σημαντικό κατά την εξαργύρωση είναι να έχετε μαζί σας και την Ταυτότητα ή το Διαβατήριό σας, ώστε να γίνει η απαραίτητη ταυτοποίηση. Επίσης πολύ σημαντικό είναι να ενημερώσετε το κατάστημα προτού πάτε για να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις.

 

Αγόρασα την προσφορά αλλά υπάρχει λόγος και θέλω να το ακυρώσω. Μπορώ;

Φυσικά και μπορείτε! Αρκεί να αποστείλετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της αγοράς σας ένα e-mail στο returns@sfyri.gr που να μας αναφέρετε στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, όνομα) για να συνεννοηθούμε μαζί σας. Ασφαλώς δεν πρέπει να έχετε ήδη εξαργυρώσει το κουπόνι του deal που επιθυμείτε να ακυρώσετε και να περιμένετε να κλείσει το συγκεκριμένο deal.

 

Μπορεί μια επιχείρηση να αρνηθεί την εξαργύρωση του κουπονιού μου;

Το Sfyri.gr συνεργάζεται με επιλεγμένες επιχειρήσεις και καταβάλουμε την μέγιστη δυνατή προσπάθεια να εκμηδενίσουμε την όποια πιθανότητα να λειτουργήσει έτσι μια επιχείρηση. Παράλληλα, υπάρχει νομική δέσμευση των επιχειρήσεων στην υποχρέωση για πλήρη εξυπηρέτηση-εξαργύρωση των κουπονιών. Για οποιοδήποτε σχετικό πρόβλημα αντιμετωπίσετε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2410-282797 (10:00-18:00 Δευτέρα έως Παρασκευή)

 

Πώς παίρνω απόδειξη για την εφορία του ποσού που πλήρωσα;

Η επιχείρηση που παρέχει την υπηρεσία ή το προϊόν της θα σας δώσει και την ανάλογη απόδειξη για την εφορία όταν εξαργυρώσετε το κουπόνι σας.

 

Έχω εταιρεία, πώς μπορώ να βάλω μια προσφορά μου στη Sfyri.gr;

Είναι εύκολο!

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2410 282797  (Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 18:00) ή μέσω email στο info@sfyri.gr.  για περισσότερες πληροφορίες.

 

Θέλω να εργαστώ στη Sfyri.gr. Τι πρέπει να κάνω;

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε το βιογραφικό σας στο info@sfyri.gr

Για κάθε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2410 282797  (Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 18:00) ή μέσω email στο info@sfyri.gr.